Dersom du har du noe du lurer på som du ikke får fikset digitalt i sommer - så har vi åpent for kunder uten avtale kl 09-15. Avtalte kundemøter kan også avholdes utenom denne tiden. 

For at vi skal kunne håndtere alle kunder på en trygg og smittefri måte, ønsker vi færrest mulig «drop-in-kunder» men heller avtalte møter for alle saker som tar mer enn fem minutter.

Før du kommer inn ber vi deg lese dette:

  • Er du i karantene eller har symptomer, skal du holde deg hjemme og heller kontakte oss i andre kanaler.
  • Ønsker du et møte med en av våre kunderådgivere ber vi om at du avtaler møte på forhånd. Det gjør du enkelt her.
  • Ved avtalte kundemøter, kan vi dessverre ikke håndhilse eller servere kaffe/te.
  • Dersom det er mulig å løse saken på telefon, digitalt møte eller epost, er dette fremdeles de foretrukne kanalene.
  • Kontanter får du kun i våre automater.
  • Husk å holde minst 1 meter avstand til de rundt deg. Hvis du kommer inn i gangen og ser det er vanskelig å holde avstand, ber vi deg vente på utsiden til noen kommer ut.
  • Bruk antibac i inngangspartiet før du går videre inn i lokalet.
  • Vi anmoder alle våre kunder om å laste ned Smittestopp-appen. Dette for vår og deres sikkerhet.


Du når oss på telefon 35 02 84 00 mellom kl. 07:00 og 21:00 alle hverdager, og mellom kl. 09:00 og 21:00 i helgene.
Du kan også sende mail til oss på post@hjartdalbanken.no. Send gjerne kundemelding til oss fra nettbanken og mobilbanken - så svarer vi så snart vi kan. 

Vi følger utviklingen i samfunnet nøye, og vi ber om forståelse for at det kan bli behov ved store endringer. Følg med på nettsiden vår og på sosiale medier for oppdateringer på situasjonen hos oss. 

Ta vare på hverandre.