Kan du tenke deg å bli en del av laget som fikk prisen for Norges beste kundeservice innen bank i 2020?
Er du i tillegg utdannet innen økonomi og/eller teknologi, er det kanskje deg vi leter etter som vår nye Teamleder kundeservice

Arbeidsoppgavene på kundesenteret er å yte god service og kundeomsorg til våre person- og bedriftskunder. Vi hjelper blant annet våre kunder med betaling, kort, konti, nettbank, mobilbank og BankID. Vi hjelper kunder som kommer innom avdelingskontorene våre, som ringer oss og som kontakter oss i digitale løsninger.

I finansbransjen er det stor utvikling og stadig nye digitale løsninger. Det er noe som gir de ansatte store muligheter for læring og personlig utvikling. Du må ha digital og teknisk forståelse og kunne hjelpe både kunder og kollegaer med ulike digitale løsninger og verktøy.  

Arbeidsoppgaver

  • 1-linje brukerstøtte/ håndtering av henvendelser fra både kunder og kollegaer
  • Personalansvar og ledelse av teamet
  • Fagansvar for kort/ betaling og CRM i banken
  • Forbedringsarbeid og digitalisering
  • Praktisk støtte til IT-avdelingrelatert til stillingens ansvarsområder

Ønskede kvalifikasjoner 

  • Relevant utdannelse innen Økonomi/IT/teknolog på universitet eller høyskolenivå
  • 2-3 års erfaring med kundeservice/ledelse

Personlige egenskaper

  • Tydelig serviceholdning og motiveres av å hjelpe andre
  • Gode kommunikasjons- og samarbeidsevner
  • Evne til å håndtere både eget og andres stress
  • Selvstendig, strukturert og initiativrik
  • God teknisk innsikt, og evne til å sette deg inn i nye teknologiske løsninger 

Er du en engasjert lagspiller som er løsningsorientert, brenner for å jobbe med mennesker og som har godt humør? Da tror vi at du kan passe godt inn hos oss i HjartdalBanken!  Vi kan tilby deg en utviklende og spennende jobb, med variert arbeidsdag, trivelig arbeidsmiljø, gode kolleger og konkurransedyktige betingelser. Arbeidssted 

Send inn din søknad og CV til HR-ansvarlig Kristin Wåle på e-post: kristin@hjartdalbanken.no innen 31. mars 2021

Dersom du har spørsmål til stillingen, ikke nøl med å ringe ass. banksjef, Rune W. Zeylon, på telefon 976 58 365. 

Vi gleder oss til å høre fra deg. Vi trenger dyktige og motiverte medarbeidere for å møte kundens behov og for å nå våre mål. Det forventes at kandidater som søker på våre stillinger har en ryddig økonomi og orden i egen dokumentasjon. Som en del av finansbransjen er HjartdalBanken opptatt av at våre ansatte har høy personlig integritet og etisk atferd.  Krav om å fremvise gyldig pass og original dokumentasjon ved intervju.

HjartdalBanken har lange tradisjoner og god lokalkunnskap.Vi har kontorer i Sauland, Notodden og Kongsberg. Banken er en del av Eika alliansen. HjartdalBanken sin visjon er å være markedets beste bank for alle som ønsker personlig service og rådgivning i samspill med en smart digital hverdagsbank. Med lønnsom bankdrift og aktiv kundeomsorg skaper vi verdier for kunder, eiere og vårt nærmiljø. I det daglige står våre kjerneverdier sterkt - pålitelig, engasjert og nær, og det vi leverer skal være i tråd med disse.