Arbeidsoppgavene på kundesenteret er å yte god service og kundeomsorg til våre person- og bedriftskunder. Vi hjelper blant annet våre kunder med betaling, kort, konti, nettbank, mobilbank og BankID. Vi hjelper kunder som kommer innom avdelingskontorene våre, som ringer oss og som kontakter oss i digitale løsninger.

I finansbransjen er det stor utvikling og stadig nye digitale løsninger. Det er noe som gir de ansatte store muligheter for læring og personlig utvikling. Du må ha digital og teknisk forståelse og kunne hjelpe både kunder og kollegaer med ulike digitale løsninger og verktøy.  Du må også ha et ønske om å bidra til å videreutvikle kundesenteret vårt.

Arbeidsoppgaver

  • 1. linje mottak av kundehenvendelser
  • Håndtere innkomne og utgående telefoner
  • Følge opp og besvare skriftlige henvendelser fra kunder

Ønskede kvalifikasjoner

  • Relevant utdannelse på universitet eller høyskolenivå, erfaring kan kompensere
  • Gjerne erfaring med kundeservicearbeid

Vi ser etter deg som

  • Har erfaring med kundeservice og salg over telefon
  • Er effektiv og trives med å jobbe i et høyt tempo
  • Er serviceorientert og trives med telefon som arbeidsverktøy
  • Er villig til å strekke seg langt for gode kundetilbakemeldinger
  • Er sosial, omgjengelig, har positiv holdning og er trygg på seg selv
  • Er ansvarsbevisst, initiativrik og lærer fort
  • Er tålmodig og tar en utfordring på strak arm
  • Samarbeider godt med andre og er selvstendig
  • Gode muntlige og skriftlige ferdigheter

Er du en engasjert lagspiller som er løsningsorientert, brenner for å jobbe med mennesker og som har godt humør? Da tror vi at du kan passe godt inn hos oss i HjartdalBanken!
Vi kan tilby deg et utviklende og spennende vikariat i frem til 1. September 2022 med mulighet for fast ansettelse. Du vil få en variert arbeidsdag, trivelig arbeidsmiljø, gode kolleger og konkurransedyktige betingelser.

Arbeidssted: Notodden (men også kunne bistå på våre andre lokasjoner ved behov)

Send inn din søknad og CV til nils.josendal@hjartdalbanken.no innen 1. oktober

Dersom du har spørsmål til stillingen, ikke nøl med å ringe Teamleder Nils Jøsendal, på telefon 412 42 023. Vi gleder oss til å høre fra deg

HjartdalBanken har lange tradisjoner og god lokalkunnskap. Vi har kontorer i Sauland, Notodden og Kongsberg. Banken er en del av Eika alliansen.

HjartdalBanken sin visjon er å være markedets beste bank for alle som ønsker personlig service og rådgivning i samspill med en smart digital hverdagsbank. Med lønnsom bankdrift og aktiv kundeomsorg skaper vi verdier for kunder, eiere og vårt nærmiljø. I det daglige står våre kjerneverdier sterkt - pålitelig, engasjert og nær, og det vi leverer skal være i tråd med disse.

Vi trenger dyktige og motiverte medarbeidere for å møte kundens behov og for å nå våre mål. Det forventes at kandidater som søker på våre stillinger har en ryddig økonomi og orden i egen dokumentasjon. Som en del av finansbransjen er HjartdalBanken opptatt av at våre ansatte har høy personlig integritet og etisk atferd.  Krav om å fremvise gyldig pass og original dokumentasjon ved intervju.