De fleste av våre kunder har en egen rådgiver som de kjenner. Hvem som er din rådgiver finner du i nettbanken eller mobilbanken, og du kontakte din rådgiver for spørsmål om økonomi, lån, sparing og forsikring. Rådgiveren er også tilgjengelig for møter, dersom du ønsker en helhetlig gjennomgang av økonomien. 

Her finner du oversikt over våre ansatte. Ta kontakt din rådgiver for å avtale et møte – dere avklarer om det blir et fysisk eller digitalt møte. 

Vi har åpne dører fra kl. 10-14, men møter kan også avtales utenom disse tidene. 

Gjør det selv på nett eller mobil
Ved å logge inn i nettbanken eller mobilbanken kan du få gjort mye uten å måtte komme inn i banken. Her har vi samlet flere tips om hva du selv kan gjøre i nett- og mobilbank. Løsningene utvikles fortløpende for at din bankhverdag skal bli en enkel og problemfri. Hvis du allikevel ønsker å snakke med oss, svarer våre rådgivere på kundesenter med glede.

Kundesenteret hjelper deg!
Ikke nøl med å kontakte oss på telefon 35 02 84 00  - vi gjør vårt ytterste for å hjelpe deg og er tilgjengelige på telefon:

Mandag - fredag: 07- 21
Lørdag - søndag: 09 - 21

Ring oss gjerne på kvelden, da slipper du som regel kø. 
Du får hjelp til det aller meste på kveldstid, særlig har kundesenteret god kompetanse på det som gjelder nettbank, mobilbank, betalinger, kort og forsikring.

Du kan også sende oss melding via post@hjartdalbanken.no, nettbanken eller mobilbanken.