For oss er det viktig å være tilgjengelig og til stede i lokalmiljøene, både for næringslivet og for personkundene. Mange kunder er innom oss for å få bistand til både store og små saker i løpet av en vanlig dag.
Men siden situasjonen er blitt så alvorlig igjen har vi valgt åkun ha åpent for avtalte møter.

Bankens drift går ellers som normalt – vi er til stede for deg! 
Våre ansatte er på jobb og alle banktjenester blir utført som vanlig. Kundemøter kan tas på Teams eller telefon etter avtale.

Ønsker du å gjøre en avtale med rådgiveren din?

De fleste av våre kunder har en egen rådgiver som de kjenner. Hvem som er din rådgiver finner du i nettbanken eller mobilbanken, og du kontakte din rådgiver for spørsmål om økonomi, lån, sparing og forsikring. Rådgiveren er også tilgjengelig for digitale møter, dersom du ønsker en helhetlig gjennomgang av økonomien. 
Her finner du oversikt over våre ansatte.

Gjør det selv på nett eller mobil

Ved å logge inn i nettbanken eller mobilbanken kan du få gjort mye uten å måtte komme inn i banken. Her har vi samlet flere tips om hva du selv kan gjøre i nett- og mobilbank. Løsningene utvikles fortløpende for at din bankhverdag skal bli en enkel og problemfri. Hvis du allikevel ønsker å snakke med oss, svarer våre rådgivere på kundesenter med glede.

Kundesenteret hjelper deg!

Ikke nøl med å kontakte oss på telefon 35 02 84 00  - vi gjør vårt ytterste for å hjelpe deg og er tilgjengelige på telefon:

Mandag - fredag: 07- 21
Lørdag - søndag: 09 - 21

Ring oss gjerne på kvelden, da slipper du som regel kø. 
Du får hjelp til det aller meste på kveldstid, særlig har kundesenteret god kompetanse på det som gjelder nettbank, mobilbank, betalinger, kort og forsikring.

Du kan også sende en sikker melding direkte til din rådgiver via nettbank eller mobilbank eller via post@hjartdalbanken.no