Ønsker du å gjøre en avtale med rådgiveren din?
Her finner du oversikt over våre ansatte. Ta kontakt din rådgiver for bank og forsikring for å avtale et møte – dere avklarer om det blir et fysisk eller digitalt møte. 

Notodden har åpent fra kl. 10-14. Sauland og Kongsberg holder vi midlertidig stengt. Vil du treffe oss i Sauland eller Kongsberg, ta kontakt med oss for å gjøre en avtale om du trenger hjelp til noe.  

Vi minner om at du må være symptomfri og ikke ha vært i kontakt med noen som er smittet før du kommer til avtalt møte.

Lurer du på hva du kan gjøre hjemmefra? Her kan du lese det viktigste punktene om hvordan bruke banken nå som kontorene er delvis stengt.

Gjør det selv på nett eller mobil
Ved å logge inn i nettbanken eller mobilbanken kan du få gjort mye uten å måtte komme inn i banken. Her har vi samlet flere tips om hva du selv kan gjøre i nett- og mobilbank. Løsningene utvikles fortløpende for at din bankhverdag skal bli en enkel og problemfri. Hvis du allikevel ønsker å snakke med oss, svarer våre rådgivere på kundesenter med glede.

Kundesenteret hjelper deg!
Ikke nøl med å kontakte oss på telefon 35 02 84 00  - vi gjør vårt ytterste for å hjelpe deg med ting du ellers ville oppsøkt våre kontorer for å gjøre. Kundesenteret står også til tjeneste hvis du har problemer med bruk av nett- og mobilbank, eller andre ting som måtte oppstå. 

Kundesenteret holder åpent:

Mandag - fredag: 07- 21
Lørdag - søndag: 09 - 21

Du kan også sende oss melding via post@hjartdalbanken.no, nettbanken eller mobilbanken, - vi klare til å hjelpe deg med det du trenger.

Vi vil fortløpende holde deg oppdatert på våre hjemmesider og facebook.
La oss sammen gjøre vårt beste for å ta vare på hverandre.